Ord for dagen

torsdag 19. mars 2009

Jeg multitasker!


Javisst! - jeg har som jeg skrev i forgårs blitt syk igjen, og det gjør at jeg må være hjemme med sår gane og feber. Men jeg er ikke verre enn at jeg kan stable meg opp i sofaen foran tv'en. Og jeg jobber,- ære være laptoper og VPN-port til jobben, jeg har tilgang til alle filene mine og kunne likevel få ferdig et kundeblad, og en mengde annonser som har ligget og ventet i køen. Jeg jobber med reklame, som er vanvittig morsomt! - Men når jeg lager noe, så skal det gjøres om til pdf og det tar litt tid nå båndbredden er treigere enn om jeg satt på jobb, så jeg sitter med laptop på fanget og strikke OG ser på tv samtidig. Multitasking er jo en kvinnelig egenskap sies det, så jeg er nok superfeminin om dagen jeg da. Ja, jeg har tilogmed hatt overraskende og hyggelig besøk av en tidligere kollega. Å være syk er både vondt og hyggelig på en gang.

Ingen kommentarer: