Ord for dagen

torsdag 23. juli 2009

Kjøpt litt stæsj til utedassen! :)


Håndlaget SÅPEDISPENSER
Kjøpte på Hannes på Rygge Storsenter

2 kunstige rosestilker - en hvit og en rosa.
En hvit lysestake med dråpelys,
en grov, krakelert blomsterpotte med rosemotiv.

Og i helga kjøpte jeg det speilet alt står på på Fretex!

Jeg har kjøpt mange hvite rammer på IKEA - litt ulike, og funderer nå på hva jeg skal ha inni. Men den første ramma fikk dette innholdet, som er mitt livsvisdomsord :) lagde det i InDesign, eksporte det til en pdf og printet det ut på tykt papir. Syns det ble søtt jeg.

ET MÅL UTEN EN DEADLINE ER BARE EN DRØM!


I helga skal jeg hekle rosebord og sy gardin av det hvite stoffet, som også er kjøpt på Fretex.

ROSEBORD:

1 kommentar:

Anonym sa...

Utedassen må få nytt navn... herrejemini- den er jo blitt griselekker!!! :D om man kan si det om en do.. rommet er ihvertfall dønn lekkert! Bra jobba!