Ord for dagen

torsdag 23. juli 2009

Det går litt fremover med utedassen da...

Ja - litt og litt blir jo ferdig en gang - tapeten, gulvbelegget og de fleste listene er på plass i alle fall! I kveld skal jeg flikke ferdig med pussepapir og maling og så begynner innredningen. Først skal jeg nå pusse opp to møbler - et nattbord og et veggskap. Har malt kremhvitt og har prøvd meg på litt krakelering. På nattbordet skal jeg også ha på litt decopauge - - det blir spennende! :)

Her er FØR-bildene fra april (!) TingTarTid...



Doen får lufta seg for tiden. Bak ser dere det hengeskapet jeg holder på å pusse opp.

Acrylmasse, - lærte jeg av faren min -tetter det meste, og det trengtes, for vi brukte bare det gamle treverket som var der fra før - og den som har gjæret de hjørnene har nok hatt det ille moro!

Vi hadde to pynteklosser liggende som var for små, så vi satte de oppå en større kloss, syns det ble greit jeg :)

Dette er serviettene jeg har kjøpt som jeg skal prøve decopauge med - gruer og gleder meg. Det kan jo bli veldig stygt ogsp -men da bare maler jeg alt hvitt igjen. :)

2 kommentarer:

JULIEK sa...

Ser jo kjempeflott ut dette. Du får nok til decopaugen, blir spennende å se resultatet : )

Anonym sa...

No shit...?

;)