Ord for dagen

tirsdag 17. mars 2009

Syk og med hjemmearbeid!


IGJEN - dette er 5 gangen i vinter at jeg våkner med feber og vond gane/hals -det er til å bli aldeles tullete av! Julie, dattern har hatt det samme og hun skal operere bort mandlene sine 21.april. Jeg tror ikke det er mandlene med meg -jeg tror bare jeg er litt utslitt om dagen. Masse jobb, som er veldig morsomt - men stressende akkurat nå, trening, unger, og ikke minst den kalde og lange vinteren. Jeg tar sol en gang i uka omtrent, det skal jo være så bra da. Men akk.... det er enda lenge til sommeren.

I morgen skal jeg til Fredrikstad som dommer i "Beste stand" blant yrkesskole-elever. Det er hyggelig, håper ikke jeg er syk i morgen!

På bildet her er jeg sunn og frisk,- på Mallorca i 1990....med en appelsin.

2 kommentarer:

vwpuz sa...

jeg syns du så skummel ut på det bildet jeg... og grøss for noen klær...lol

Sissel sa...

Buksa hadde jeg sydd selv :D - strikkbelte er jo moderne igjen -og det er en fasongsydd turtleneck genser --du tar feil,vennen - jeg var sprek! haha