Ord for dagen

lørdag 21. mars 2009

Operasjon utedassen


Jeg vet ikke hva de som bodde her før tenkte, eller hva vi som har bodd her i 2 år har tenkt -men dette gjestetoalettet som vi har i yttergangen, som går under navnet "Utedassen", er ikke pent!

Mulig jeg tenkte noe 70-talls retro da jeg sydde de gardinene og fordi jeg hadde en rød krakk og en rød matte - så blir det aldri pent med den lutblekede panelbrystningen og det fake korkebelegget på gulvet. Det er STYYYGT!

Det skal pusses opp! -og for at prosessen skal kunne ha en form for fremskritt, så legger jeg ut disse førbildene her, slik at det ikke kan ta FOR lang tid før det må bli ferdig.

Jeg har tenkt å gjøre følgende:

  • rive brystningen
  • legge nytt gulv
  • tapetsere veggene
  • kjøpe ny doring - den som er der er iskald
  • få opp nye hyller
  • henge opp det samme speilet - men på skrå.
  • Trekke om den lille krakken
  • henge opp krystallkrone i taket (IKEA)
Jeg ser for meg noe slikt som i denne collagen, men har altså ikke handlet inn noe ennå, så resultatet er jo avhengig av det jeg finner og har råd til:

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ps :: hvite persienner ;)

Anonym sa...

anonym er meg hahahaa - mona :)

JULIEK sa...

Det blir veldig spennende å se : )

Sissel sa...

Hurra! vi har jo hvite persienner!

JULIEK sa...

Så flott en egyptisk akvarell du har laget. Som å se bildene jeg så i kryptene det : )