Ord for dagen

lørdag 25. april 2009

Luksuslørdag :D


Ja, noen ganger er luksusen rett utenfor stuedøra. I dag tok minstejenta, søstra mi og jeg og dro på Korpus på Aqua-trening og møtte vår venninne der. Var der kl.10 og det er tidlig på en lørdag her i huset. Herlig tøff trening, - Fatburning. Etter det tok vi steambad hvor vi skrubbet oss med tørr klut, og så lå vi i bløt i varmt saltvann etterpå. Nydelig! - så var tiden inne for "frokost", og den tok vi på "Jordbærpikene" - alt for dyrt, selvsagt, -men noen ganger er det ok. Vi røyker ikke bort penga ellers så.

Vel hjemme, etter å ha øyeshoppet litt, kjente jeg at jeg hadde energi til å kaste meg over peisen i stua. På grunn av en gammel setningsskade var det sprekker i muren rundt og jeg har nå tettet alle sprekkene og gjort klart til å male i morgen. Hvit peis?? - Nope, jeg tenkte å prøve å male den i en farge litt mørkere enn hovedtapeten i stua og litt lysere enn fontveggen vi har bak tv'en. Aner ikke hvordan det blir, - men det er ikke verre enn at vi kan male over om det blir ILLE. Så i morgen skal jeg male :) Cappucino, heter fargen, så det blir 3 brunfargen i stua vår.

Så kjørte vi minstejenta i overnattingsbursdag - og så bilet vi tur i det flotte vårværet, tok en kebabtallerken - og så var det rett hjem. Hadde selvsagt med en is hjem til Julie som enda ikke kan spise skikkelig, stakkar.

Nå skal jeg bare kose meg resten av kvelden!

Ingen kommentarer: