Ord for dagen

lørdag 14. mars 2009

Mormor, det ligner på en kokkelue!




Ja, det er fra fulle barn man får høre sannheten ;) Ja, den ligner på en kokkelue, i alle fall den jeg har strikket - hele 200 gram garn gikk med - så den er tung og trekker bakover - ikke en lue jeg kommer til å bruke nei.


Jeg har også strikket en grønn en - med en, om jeg skal si det selv, en tøff blomst med støvdragere på. Men den er for trang til mitt hode - jeg hater å bli sånn flat!

Jeg kler ikke noen luer, og det er veldig irriterende!

3 kommentarer:

X sa...

Jeg er ikke så begeistret for den Line-luen,jeg. Jeg synes det henger for mye bak.

Den andre var jo fin, synd den var så liten. Men det er da sikkert andre i familien som kan bruke den.

Jeg ser psyk ut med lue på hodet.

Beate sa...

Jeg syns du så fin ut med begge luene jeg! Likte spesielt godt den siste.

bjorn sa...

Ser litt fransk ut, spør du meg...