Ord for dagen

onsdag 11. mars 2009

Jeg er fargeforelsket!






I dag har jeg oppdaget Anna Maria Horner
Noen ganger blir man bare sittende og se og se og elske det man ser, og så tenker man, - hva er det som gjør at jeg faller sånn for dette? Jo, jeg tror det må være fargene, -min estetiske sans forteller meg at jeg skal SUGE til meg disse fargeinntrykkene og bevare dem. Hvem er hun da? Aner ikke, tror hun er en sømdesigner som har gitt ut bøker og vært hos Martha Stewart i alle fall. Jeg er så fersk i denne blogg-håndarbeid-lykkeland-verden og jeg føler meg på gyngende grunn. Kan jo godt hende dere alle vet hvem hun er - som en Laura Ashley eller sånn, hva vet jeg.

Skjønt er det i alle fall. Og i morgen kveld skal jeg male et maleri til en kollega gjennom mange år som har gått av med pensjom, og magen er nå full av farger, så det skal nok gå bra. Jeg trengte et lass med inspirasjon, og det har jeg fått nå :)

Ingen kommentarer: