Ord for dagen

lørdag 28. mars 2009

Fredagskveld med Shopoholikern








I dag var det premiere på filmen "Shopoholikeren" i Moss, vi hadde gledet oss LENGE til det :) Bjørn var så snill og kjøre oss - Julie og meg, så vi kunne ta oss en knert, så vi hentet Mona i Rygge, og så gikk vi på AMFI og satte oss og spiste litt før vi skulle på kino. Filmen var like herlig som bøkene, jeg tror jeg har lest 5 eller 6 av de bøkene, og filmen dekker bare bok nr. 1. Jeg fikk skikkelig latterkule midt i filmen også - sånn som er ille, når man bare sitter og griner omtrent, og alle andre har slutta å le for lenge siden. Fikk helt kula når "Becky" danser med "Luke"...hehe. En skikkelig jentefilm dette, - helt shallow og helt herlig.

Etter kinoen gikk vi på Cafe Riis, hvor det var et elendig utvalg av drinker - så vi tok det de hadde, drakk og gikk igjen -så vi endte opp på Alminna Bar i Bazar-taket. Kjæresten til Julie kom og holdt oss med selskap og var så snill og kjøre oss hjem etterpå.

Nå har jeg altså smakt MOJITOS - - tror jeg det het.... en sur-god drink som man kan sitte med en hel kveld - og det var bra -for det er så sabla dyrt å drikke ute i Norge.

God natt! :)

Ingen kommentarer: