Ord for dagen

torsdag 26. mars 2009

En deilig dag i dag! :D


Først var jeg på jobb og fikk avklart endel viktige ting, så jeg får jobbet effektivt noen dager fremover. Spiste lunsj klokka 12, og kjørte så til Oslo for å være statist i Hotel Cæsar. Hyggelig å møte et par andre damer også, som nå er venner på Facebook.

Så var det hjem, kjøpe Pizzaer og hive i stekeovnen, før jeg måtte reise igjen - denne gangen til min gamle arbeidsplass- hadde ikke vært i den kantina på 23 år! - Vi som har arbeidet der skal lage historikk over bedriften. Veldig spennende.

Min mann har i dag satt igang med noe vi har gått og skulet på lenge - nemlig at jentene skal bytte rom - så nå er førstemann installert på sitt nye rom, og sover som en stein. De andre to må vente til helgen. Det eneste skåret i gleden er at det er topp på skittentøykurven - men om jeg setter inn en radio på vaskerommet - så skal jeg nok få gjort noe der også i helgen.

Jeg syns jeg måtte glede mannen min med en blomst i dag - så jeg kjøpte en Hortensia - det er den blomsten jeg forbinder med "vårt" sted i Frankrike. Se bare på hekken til naboen der nede -helt fantastisk! Vi reiser dit den 29.mai - gleder meg helt vanvittig til det.

Ja, noen dager er bare helt frydefulle! :)


Dette er kjøkkenbordet "vårt" i Normandie - friske blomster fra hagen, 7 kroner literen for rødvina og goooood tid til salte kjeks og Camembert - osten, ja........hvor ble det av den?

Ingen kommentarer: