Ord for dagen

tirsdag 24. februar 2009

Jeg trener på Innersvingen :)


Og ikke bare jeg -meg, datra mi, Julie, - venninnen Mona, søstra mi Janne og hennes datter Sofie.
Det er så koselig! Denne treninger er tilpasset kvinner, -også kvinner med fibromyalgi, muskel- og skjellettplager, og ikke minst damer med overvekt. Da vi begynte 17.september i fjor, tenkte jeg nok at det ville bli artig med en gang -og at vi skulle dabbe av etterhvert, akkurat som andre treningssentere man har prøvd. Sånn har det ikke vært! Man blir litt avhengig av denne treningsformen.

Apparatene står i sirkel med mellomstasjoner som er stepkasser eller joggebrett. Man begynner hvor som helst i sirkelen når man kommer og setter i gang. I høytaleren er det musikk og en dame som forteller deg når du skal bytte stasjon, -ca 30 sekunder bruker du på hver stasjon, og det blir det ikke store kællemuskler av, men korte pene og spenstige damemuskler. Og det virker. Med sirkeltrening og litt annet har jeg i dag oppnådd å gå ned 20 kilo. Sånt bør feires, så jeg har pai i ovnen, og åpner muligens en flaske rødvin :)

1 kommentar:

X sa...

Nå har jeg sett alt du har oppdatert med - masse fint stoff. Men jeg kan ikke kommentere alle de fargerike dagene, så det får bli en felleskommentar.

Ser koselig ut både med trim og skiturer.