Ord for dagen

tirsdag 24. februar 2009

GI HAN EN STAV DA MANN!!!!!!!!

hehe, Julie ante ikke hvem denne Oddvar Brå var og skjønte heller ikke noe av det utrykket "hvor var du da Brå brakk staven?"

Jeg husker det jeg - det var 24. februar 1982, - 27 år siden i dag! Jeg var en tur hjemme hos mamma og pappa og pappa satt nesten og hoppet i stolen! Så denne sketsjen som "Ut i vår hage" har laget har jo ingen historisk verdi for en 17-18-åring i dag. Men jeg har jo da vist henne den spennende stafettinnspurten fra den gang, og nå ler hun ekstra godt av sketjsen. Her får dere begge deler. Og svar meg gjerne på hvor dere var den gangen?









ok - vi tar med den uklipte versjonen også - *ler meg ihjel*


2 kommentarer:

X sa...

Jeg ser ingenting jeg.:)

X sa...

Nå vises de hos meg også. Rart.