Ord for dagen

torsdag 21. mars 2013

Harry i mitt hjerte!


Damen på bildet er min mellomste datter som snart skal føde lille Olivia - iiiihaaaa

Ok, -jeg er vel Harry da, -enda jeg vet hvordan ting skal se ut i dag. Har vært og kikket på den ene sofaen etter den andre til vår nye leilighet – men stoppet altså opp ved denne. Blodharry med brunt fake-skinn-microstoff og grove sømmer. Kan minne litt om de høye sofaene man hadde på slutten av 70- begynnelsen av 80-tallet. Men det kjekke med denne er at det er RECLINER i setene! Man kan sette sammen sofaen slik man selv vil ha den – og få kanskje 4 slike reclinerstoler som man bare kan murve seg ned i og se på tv, om man ikke sovner tvert da.

Gubben har enda ikke fått vært med og sett den, og nå håper jeg på et vis at han sier nei, - sånn at jeg kan ta frem min gode smak igjen og velge sobert, moderne, grått og firkantet. Men hjertet sier ”Harry” altså, det gjør det…

Ingen kommentarer: