Ord for dagen

søndag 17. februar 2013

På flyttefot!

Bildet er fra BOAs flotte foto av huset vårt. 



Vi har gruet oss så lenge til å sette i gang, vi har jo sett andre hus her på Folkestad som har stått opp mot et år før de ble solgt. Det er så slitsom å ha visninger, kjøre rundt med skittentøyet i bilen og alltid ha det strøkent. Og.... så tok det 1 visning en vakker søndag og 3 timer med budgiving dager etter og huset er solgt til en pris vi er godt fornøyd med. Vi er så glade!!!

Nå kan jeg virkelig dyrke hobbyen min som er å granske finn.no for leiligheter på Ørejordet. Det har til enhver tid vært 4-5- leiligheter der som er som vi kunne tenke oss - men nå ? -2 stk som er for dyre og som krever at vi pusser opp litt. Gubben ber meg roe meg ned, så "kommer det til oss", -men jeg tror jeg har et gen som lever sitt eget liv. Et gen som surrer i hodet hele natten, tar meg med på innbilte visninger og gjør meg helt sliten.

Men han har sikkert rett, det kommer nok til oss :)


Ingen kommentarer: