Ord for dagen

fredag 22. april 2011

Jeg har sagt opp!

Det første jeg lagde
I snart to år har jeg vært redaktør for Våler og Svinndal Menighetsblad. Det bladet har i alle år vært hele bygdas "avis", og jeg klødde i fingrene etter å ta fatt den gang jeg ble spurt. Det har vært morsomt å lage bladet, få det helt gjennomført i farger, bruke flere bilder og utformet hele bladet i en ny stil.

Det er ikke alltid det holder at ting er morsomt, man må ha tid til det også. Med full jobb, familie -og med et indre ønske om å tenke mer på meg selv, -trene, ha tid til å reise flere ganger i året, pusle i hagen etc, så har jeg altså gått til det skrittet å overlate stafettpinnen til noen andre.

Om det er noen som sitter med en liten redaktør i magen, og vil være med å lage et blad 6 ganger i året, så skrik gjerne ut! Man trenger ikke være en del av menigheten, det er ikke jeg - men man må ha sans for grafikk og være kjent med InDesign, og det å produsere til trykk.

Jeg er redaktør ut nr 4-11, og kan selvsagt lære opp en ny :)

Tusen takk for meg!





Ingen kommentarer: