Ord for dagen

torsdag 26. november 2009

Ting som gjør meg glad


ting som gjor meg glad, originally uploaded by Skogdame.

Akkurat nå er det godt å tenke på søstra mi og meg - fra den gang vi måtte ligge med hårruller i håret natten før vi skulle på danseskoleball. Sånn tortur slipper i alle fall ungene nå.

Så liker jeg å tenke på at jeg drikker et glass vin hver kveld.

Familien min som er så flink til å samles, her, der og i hele verden.

Jeg har Krokanis i fryseren og sjokolade med Dajm-topping som skal stivne på isen.

Vi har planer om å pusse opp kjøkkenet, som dere vet - og det lurer mange turer inn til IKEA.

Turene vi har hatt og helt sikkert skal ha flere av til St.Syr i Normandie.


Hva gjør dere glad? :D

1 kommentar:

bjorn sa...

Og hvor er så JEG i denne sammenhengen?

gubben