Ord for dagen

onsdag 26. august 2009

Til helga kanskje?

Ja, nå har min mellomste datter forlatt redet og mors skjørter, -jeg har nok ikke skjønt det enda, for jeg syns bare det er moro! Hun har begynt på Lundheim Folkehøyskole og skal gå Media og Foto. Jeg kjørte henne dit i helgen som var, og det var jo bare helt knall der da! Jeg gleder meg på hennes vegne, for i sommer har hun bare gått og "trødd" og kjedet seg og villet hatt noe for seg selv. Når man nærmer seg 18 år, så er det en helt naturlig reaksjon, og helt uungåelig.

MEN, -jeg har fått lov å overta rommet hennes her hjemme! (JIPPIII) og det skal bli moro! Hun skal selvsagt sove der når hun er hjemme i feriene, - men det skal altså bli et kombinert gjeste- og kjerringrom.

Først og fremst skal jeg hive ut alt som er der, så skal jeg male hele rommet lyst og pent, har sett for meg hvitt tak og lister, og så veggene i dusjgrønt -tror jeg da...mulig alt blir hvitt. Vel - sånn ser det ut i dag, det er ganske stort, så jeg har mange muligheter!

det blir jo også helt knall for henne å komme til et hyggelig rom når hun skal være hjemme, for bildet under her er jo tatt før hun fjernet alle tingene sine.



Ingen kommentarer: