Ord for dagen

søndag 14. juni 2009

Operasjon hage :)


Ja - jeg innrømmer det - jeg har ikke gjort NOE i hagen på 2 år omtrent. Det er bare Bjørn som har klippet plenen. Så i dag satte jeg i gang. Først beskjærte jeg noen busker og forvokste trær, og oppdaget at jeg hadde både en rododendron og en rose jeg ikke visste om - hehe.



så har jeg pusset ned hagemøblene med maskin og vasket de med kraftvask. Nå skal de få tørke og så skal de få ny "hams". Jeg klarte ikke å bestemme meg for om jeg ville ha de brunbeiset eller hvitmalte -og Bjørn sa hvite, Sandra brune -og da fant jeg dette bildet på nettet, og skal jammen prøve å få til hvitt understell og brunbeiset bordplate. Jeg må bære alt inn i garasjen og stå der, tenker jeg.


Putene som vi betalte 500 kr stk for, for 7-8 år siden er jo helt ute når det gjelder farger, - hva skal jeg gjøre med de? Noen som har en idè? Kan de trekkes om?

Ingen kommentarer: