Ord for dagen

tirsdag 19. mai 2009

Dagene går så fort!


Jeg har tusen ting å gjøre på jobben, og om en uke er det bare meg igjen på avdelingen, mot før 5 stk. Det skal nok bli tøffe tak fremover -neida - jeg har jo ingen tro på at jeg skal, eller at det blir forventet av meg å gjøre fem manns jobb, - likevel blir det langt tøffere enn det var. Det jeg er mest redd for om jeg faglig kommer til å henge etter, da jeg ikke lenger vil ha noen å utveksle erfaringer med. Jeg jobber med Adobe CS4 i en industribedrift - så det er jo lett å skjønne at det er litt ensomt.

Om en uke skal jeg også på ferie, det skal bli deilig, - og så kan jeg bruke resten av sommeren, - mens de fleste andre er på ferie til å venne meg til arbeidet og legge opp til bedre rutiner,- sette grenser rundt meg selv, og gjøre de riktige tingene.

Morsomt er det åkke som! :)

Ingen kommentarer: