Ord for dagen

torsdag 16. april 2009

Bli med på: Spå din fremtid! :D

Jeg fant dette hos en svensk dame, hun skriver:

Vill du spå din framtid...

* Gå in på Google bildsök
* Sök på ditt födelsedatum (dag och månad)
* Ta den andra bilden och ladda upp
* Bilden du ser är din framtid.

jeg skrev det slik:
18 10 altså siffer med mellomrom

Og her er mitt bilde: ...og det var litt spennende, fordi vi skal jo til Frankrike i juni, og i huset vi bruker å bo i, der står det en slik trykkkoker - og jeg har så fryktelig lyst til å lære meg å lage mat i en sånn. De sier at maten blir fort ferdig, og alt på en gang kan man ha i den. Jeg har en venninne som er gift med en franskmann, -og hun bruker en slik hele tiden. Hmmmm -på tide å ringe henne, lenge siden jeg har snakket med henne. Du verden -dette bildet PASSET meg midt i blinken - så matglad som jeg er! Jeg skal jammen kjøpe meg en trykkkoker når jeg er der nede! Banna bein!

Ingen kommentarer: