Ord for dagen

onsdag 25. mars 2009

Påskegaven gikk i posten i dag.


Ja, dette blir spennende. I dag har jeg sendt en gave til en dame i København i Danmark. Meldte meg jo på denne OPERATION PÅSKEGLAD - og det var jo en morsom ide. Vi sender alle inn vårt navn og adresse - og så får vi en annes navn og adresse tilbake. Jeg sender en pakke, og så får jeg fra en tredje igjen - forhåpentligvis :)

Vel - jeg har i alle fall strikket en Thermis til damen, og lagt ved 4 elleville høner og et påskekort. Det er vel muligens for mye vår i Danmark til slik en halsvarmer nå - men pyttsan.

Jeg er spent på hva jeg selv får nå! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Käre Sissel,tusinde tak for din pakke.
Indhold: De 4 ellevilde-höns og en dejlig Thermis som jeg gläder mig til at tage i brug samt et påskekort ankom i dag til Köbenhavn. Da det kom sneede og haglede det her pä önske-öen Amager.Jeg önsker dig og din familie en god Päske og at det snart bliver forär. Hilsen Kirsten W