Ord for dagen

tirsdag 31. mars 2009

...ja, noen dager altså!


I går kveld var jeg så trøtt at jeg endte opp med å legge meg før elve, -og det er helt unikt. I dag skulle jeg derfor ha klart å komme meg opp før 7, - men dengang ei. Jeg hadde endel trykksaker som skulle vært levert på skolen, men Sandra våknet med vond hals og måtte bli hjemme, så jeg måtte reise ned på skolen selv med de.

Klokka gikk og jeg skulle ha møte med 2 kolleger på mitt kontor (som måtte ryddes først) - klokka 09! - kjørte ned til skolen og for inn med det jeg skulle, ut igjen og gikk på ræva så det sang i isen - og den isen var blaut!! - jeg skled på hofta og den ene hånda nedover hele før jeg kom meg opp. Gjennomblaut og med oppslått skinn inni hånda. Sånt er vondt det! - heldigvis brakk jeg ingenting, så jeg reiste rett på jobb. Inn på kontoret, ryddet som en gal og så var alt klart 3 på 9. Klokka 0911 hadde ennå ingen kommet.... så ringte han ene, den andre var blitt syk, møtet må utsettes.

Og her sitter jeg og kjenner at det lukter smelta hundepiss eller noe sånt av buksa mi.


Satan.

Ingen kommentarer: