Ord for dagen

mandag 23. februar 2009

Sånn forskning liker jeg!


Forsker Roger Corder ved William Harvey research Institute i London mener han har funnet bevis for at daglig inntak av spesielle typer rødvin er oppskriften til bedre helse.

Jeg var veldig flink til å følge dette for noen år siden, 1 glass rødvin hver kveld og 2 ruter med 70% sjokolade. Men etterhvert som jentene vokste til og skulle kjøres og hentes både her og der, så kunne jeg jo ikke for skams skyld fortelle at jeg ikke kunne kjøre fordi jeg hadde drekki, på en mandag og sånn. Så det ble mye tørke etterhvert på meg, og 3-literen ble stående å "blåse seg opp" og ble til eddik. egentlig er det jo bare tull, jeg kan jo for søren begynne å drikke på sengekanten, sånn rett før jeg bikker over, DA skal jo ingen ha meg til noe! - jo - vel - *host* men da er det ikke så feil med rødvin heller da - på en mandag.
(KLIKK PÅ BILDET FOR Å LESE ARTIKKELEN)

1 kommentar:

Anonym sa...

deilig, jeg også! :=)