Ord for dagen

onsdag 11. februar 2009

Kan man bli garnoman tro?


Jeg kjenner at jeg bare MÅ kjøpe mer garn! Hvor kom dette fra da? - Jeg sluttet å røyke for 10 år siden, og siden det har jeg nok spist for mye. Nå har jeg imidlertid gått ned mange kilo og begynt å trene, og er det da kanskje sånn at jeg er typen som MÅ noe? At jeg er en sånn som lett blir avhengig av ting? - Ja, da er det blitt garn altså. Strikkedilla, rett og slett. Og nå er jeg på jakt etter oppskrift på en lue som jeg kanskje kan kle...men så lenge så strikker jeg en hals til da. Dette garnet var både billig veldig mykt. Viking Sportsragg, lys gråmelert.

3 kommentarer:

JULIEK sa...

Tja mulig man kan bli det, men bedre å være hektet på det enn røyk og sjokolade : )

X sa...

Jeg har et ganske stort garnlager. :)

ANNEPÅLANDET sa...

Klart man kan! Klikk litt rundt i bloggeland, så skal du se du treffer MANGE likesinnede (meg, for eksempel...)! Det finnes verre ting å være avhengig av - og ikke er det fetende heller!