Ord for dagen

tirsdag 17. februar 2009

BLÅ tirsdag!


Ja, da er jeg med på "leken" også. I dag er det Blå tirsdag og min tirsdag er som følger;

  • Budapest By Night -byen i mitt hjerte
  • Utsikten fra mitt kontor i dag
  • Min merkelige bror som jeg skal strikke Mariusgenser til
  • Et maleri jeg har malt av sjefens drøm om meg
  • Min niese Karoline på T-banen i Stockholm for mange år siden, i dag fyller hun 16!
  • Mitt barnebarn i sin blå prinsessekrone
  • Meg selv som blånisse
  • Min manns yndlingssko -jeg lurer veldig på når han er nødt til å kaste dem.


Å farge denne uka er det KOSELIG som utfordrer oss på. Veldig morsomt. Jeg fikk jo ikke med meg rød mandag - men resten av uka skal jeg klare :)

Mandag * RØD
Tirsdag * BLÅ
Onsdag * GRØN
Torsdag * GUL
Fredag * ORANGE
Lørdag * LILLA
Søndag * SORT/HVID

6 kommentarer:

JULIEK sa...

Åja så artig at du også hiver deg med. Liker sånne tema uker jeg, må skjerpe hjernen litt da og det trenger den : )

Petunia sa...

Herlige blå bilder!!!

Anonym sa...

Herlige blå bilder og du, så artig ... jeg har også bodd i Moss og jeg kopierte ALby Kringleoppskriften din med en gang! :) og sendte den på epost til mine foreldre.
Nå tenker jeg du har gledet familien min, for Alby Kringle det elsket vi å spise! :) Herlig
takk!!!

FO - 2 sa...

HERLIGE blå fargeklatter her hos deg!
En fryd for humøret på en tirsdagskveld! :)))
Ha en fin fortsettelse på den!

Unknown sa...

Herlege BLÅ bilder, og den kringleoppskrifta trur eg sanneleg eg skal prøve ut:0)

Sissel sa...

Så bra at dere likte de blå bildene mine! :) Ja, - og dere må bare prøve Albykringle-oppskriften. Det er nesten ALTFOR godt! :) Nå skal jeg ut og stå på ski i lysløypa, det skal være lys der i 2 timer til.