Ord for dagen

søndag 22. februar 2009

Svart-hvit søndag!


Ja, jeg har da valgt å tolke det som svart/hvit-bilder jeg da :)
Fant jo litt av det også i mine gjemmer.

  • Sandra med et av de mange pannebåndene jeg har strikket - dette i svart og hvitt
  • Meg selv som 5 år - på vei hjem fra burdsdag med papirhatt og svart kjærlighet på pinne.
  • Meg selv igjen -hehe, med briller som jeg trodde var små...jeg er et par og tjue bare
  • Våler Kirke - den er vakker og svart og hvit, vi giftet oss der, Bjørn og jeg.
  • Et heklet hjerte avbildet hos Glasmagasinet før jul, -det var det hjertet som gjorde at jeg kjøpte inn garn og fikk strikkedilla nå i vinter - har enda ikke heklet et sånt hjerte da.
  • Og så pappa som hilse på kongen, da han fikk Fortjenestemedaljen for lang og tro tjeneste. Det er så gøy - for om dere ser på hendene så har pappa vært i syden - det har IKKE kongen vært. Svart og hvit, ja! :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så artig med eit tilbakeblikk...
Flott løysning på fargevekas siste dag...
Ha ein strålande søndag og takk for laget i fargeveka!!

JULIEK sa...

Så utrolig med svart hvite hender he he : )