Ord for dagen

torsdag 7. april 2011

Det er vår!

Ja - det er april og snøen som vi trodde, ALDRI ville bli borte er smeltet så godt som helt bort. Jeg ble 100% friskmeldt på mandag, og jeg har blitt mormor igjen, til verdens nydeligste lille Fredrik Tobias. Det er vel på tide å gå gjennom klesskapet sitt igjen og se om det er litt lettere klær og sko man kan begynne å gå med utover. Og om de PASSER! det gjør de nemlig ikke. Jeg tok på meg piratbuksene mine fra i sommer, og da var jeg feit og sjuk - de fikk jeg ikke på!! Nå er jeg feit og frisk og mangler klær. Joda, jeg er mormor og litt gammel og sånn, men det er ingen unnskyldning. Har fått mail av en venninne om å delta i KK-løpet i oktober også -og det kommer til å gå dritt, det gikk jo dritt å skulle delta med å gå 8000 skritt hver dag i hele mars også. Jeg gikk i 2 dager,- så konka skrittelleren, og da var det ikke noe piff igjen i meg heller.  Det ER bare ikke moro å trene, når man har masse annet å gjøre i stedet. Gjøre og gjøre, -på søndag lå jeg pal på sofaen og så 4 episoder av 4-stjernes middag, og så 5 timer i strekk etterpå og så på Come Dine With Me" på BBC Lifestyle. Herregud som jeg koser meg med sånne programmer - gubben kjeder vettet av seg og setter seg på kontoret når jeg gjør sånt. Men jeg MÅ ha det, bare MÅ ha det :)

1 kommentar:

emmatoos sa...

hihi lillebroren min er søt