Ord for dagen

søndag 30. august 2009

Vi har flyttet rundt på ting ;)




Vi har ommøblert - det er alltid spennende og innebærer ofte mer jobb enn man tror. Spisebordet vårt f.eks var for bredt til å få gjennom dørene, så det måtte demonteres. Det er i massiv eik og jeg greide ikke å rikke det engang - men gubben klarte det etter mye om og men. Så nå har vi, som andre folk - spisestuemøbler på stua. Og i det rommet hvor spisestua stod, har vi nå satt opp den gamle senga etter farmor og farfar. Den er så koselig! Jeg er fornøyd!

Etterhvert vil jeg ha et spisestuebord foran senga - vi er ofte veldig mange til middag hos oss - store og små, så da kan vi fordele oss i de to rommene. Vi har nemlig fått beskjed om at alle 17 skal være hos oss på julaften! :) GLEDER meg allerede! Er det egntlig lov å si det, -nest siste dagen i august - at man gleder seg til jul? hihi. Midt i advent -10-17 des skal vi til Budapest, og bare ha med den yngste datteren.

1 kommentar:

JULIEK sa...

Har og tenkt meg dit i desember.....hørtes så flott ut : )