Ord for dagen

lørdag 11. april 2009

Et truseinnlegg!



Huff ja - jeg blir så klart veldig glad når jentene rydder - men at de fyller hele vaskerommet på under 2 minutter - det er et sant mareritt. Det hjelper ikke å jobbe fort heller med sånt, - for vaskemaskina jobber i samme takt likevel. Det er truser og sokker som er aller verst, syns jeg - sånt prikkel og heft og sortering! Det hender jeg kaster alle sokker og kjøper nye, -til alle, det skal innrømmes. Det var ikke slik i "gamle dager" - da hadde man klærne i mange mange år, også sokker. Jeg liker å kaste!

Som en trøst, så var jeg og kjøpte ny voksduk til spiserommet, -og litt lys og stasj. Det er i alle fall godt å hvile øya på. Så nå skal jeg stå i stua og brette klær på strykebrettet, mens jeg ser på Advokathelveteskjerringa på kanal FEM -liker ho :)

Ingen kommentarer: