Ord for dagen

lørdag 21. februar 2009

Lilla lørdag!

Jeg syns dagene går altfor fort. Jeg tok 3 vinterferiedager, -men jeg klarer bare ikke å slappe av som jeg egentlig tenker at jeg skal. Når jeg først er hjemme, så skal alle ha en "bit" av meg - jeg føler meg som en stor mamma-kake, men ei god ei, selvsagt :)

Men over til mine lilla bilder. Jeg har tatt fargeanalyse - så lilla er MIN farge. Jeg har elsket lilla helt siden jeg var 12 år og Donny Osmond var den stoooore helten. Den gang var jeg overbevist om at han kom til å bli min ektemann, bare jeg ble voksen. Lilla var Donny's yndlingsfarge, så det ble også min. Vet dere, - jeg syns han er snasen nå også jeg ;)

Først en liten lilla Donny-collage da: (og oppskrift på Donny Osmonds lilla sokker finner du HER )


Så over til mine egne lilla bilder, som dere forstår så er lilla min FAVORITT:


  • Erteblomster - min absolutte favorittblomst
  • Min mann, Bjørn, med gitaren foran våre lilla gardiner (det ble Bjørn og ikke Donny, gitt)
  • Meg som brud i 2002 med lilla kalaer og erteblomster i buketten, og niesen min Sofie, som brudepike - i lilla kjole med lilla erteblomster. Vi hadde 4 brudepiker.
  • Vår undulat Tjatrik oppå våre lilla gardiner
  • Sandra i full fart gjennom en rutsjebane i Nederland
  • Meg selv i den lilla genseren som jeg "går igjen i " :)

3 kommentarer:

JULIEK sa...

Ja du passer nok lilla veldig bra. Jeg kan jo ikke bruke lilla, blir helt blass : )

Anonym sa...

Så herlig :) Donny Osmond husker jeg var manges Don Johan når jeg var liten ja, selv må jeg vel være ærlig og si at jeg har i grunn ikke hørt så mye på de. Jeg var ABBA jente jeg *Ler*

God helg

Unknown sa...

He he, herleg Donny collage!!
Koseleg bidrag frå deg i dag, klem