Ord for dagen

fredag 16. januar 2009

Trening er faktisk moro!


Nå venter jeg bare på at Mona - min treningskamerat skal komme velgjødd og brun fra Thailand, så vi får begynt å trene igjen. Vi trener på Innersvingen 3 ganger i uken. Veldig fin trening. Jeg har gått ned mange kilo med denne treningen, og ikke nok med det, - man ser enda slankere ut når man får strammet opp litt. VI har jo ikke vært så flinke i jula, har ikke lagt på meg, heller gått ned en kilo - men jeg er blitt slappere i lår, armer og mage, fordi jeg har vært slapp med trenningen.

Fikk dette bildet på mail fra ei venninne i Sverige - ja, kanskje mer rødvin hadde gjort seg? :)

1 kommentar:

Cathrines blogg sa...

Utrolig stilig plakat!! Den tror jeg kanskje jeg må få tak i!! Fin på kjøkkenet....og med vin blir man fin!!