Ord for dagen

lørdag 24. januar 2009

Lønningspils


Det har hengt et lite oppslag rundt på veggene noen dager på jobben, om "lønningspils" - jeg stilte opp jeg -drakk 4 Guinness og betalte hele 252 kroner for herligheten. Helt vanvittig dyrt, for jeg er aldri ute i Norge på bar og drikker. Men denne gangen hadde jeg bestemt meg for å være med. Helt vanvittig hyggelig var det! Vi satt på det som før het Dirty Nelly i Moss, - og det var veldig fint der- - uansett hva det heter - aner ikke. Da mange hadde reist hjem, så iviterte Ingebjørg oss hjem - så vi som var igjen - 4 damer, ringte hver vår kæll og inviterte også dem med oss. På den måten var vi 4 damer ned 4 kællær som aldri hadde truffet hverandre, veldig spennende så klart -for vi damene kjenner jo hverandre ganske godt! Vi snakket politikk, ja - Israel-Gaza etc - og enda ble vi ikke uvenner! helt fantastisk. Ingebjørg stekte eggerøre og Morten til Ellen hadde med seg et fenalår så det ble DET selskapet! Dette skal gjentas, - banna bein! Jeg kjente at jeg har savnet dette i mange år!

Ingen kommentarer: